Op 12 december 2017 vond de Nationale Stoffendag plaats, die georganiseerd is door de brancheorganisaties van downstream gebruikers van chemische stoffen, in samenwerking met de handel en de producenten van chemische stoffen. De brancheorganisaties die hieraan meegewerkt hebben zijn: VNO/NCW – MKB Nederland, VNCI, NRK, NVZ, VNCH, NAV, FME, VVVF en Vereniging ION.

Het delen van goede praktijken en kennis over het omgaan met gevaarlijke stoffen stond zoals elk jaar centraal. Deelnemers konden kiezen uit een groot aantal verschillende workshops, waarbij een hands-on benadering het uitgangspunt was. Experts en ervaringsdeskundigen hebben de deelnemers bijgepraat over de laatste ontwikkelingen, best practices en de veranderingen in wet- en regelgeving.

Daarnaast was erop de Stoffendag de gelegenheid om te netwerken met gelijkgestemden en deskundigen, en was er tijd voor het bezoeken van een uitgebreide informatiemarkt.

Was u niet aanwezig tijdens de Stoffendag? Of wilt u de presentaties nog eens doorlezen? Alle presentaties van de Stoffendag zijn te downloaden via deze link: https://vereniging-ion.nl/stoffendag-2017

Voor een foto-impressie van de Stoffendag kunt u terecht op: http://www.stoffendag.nl