Stoffendag 2017

Op 12 december 2017 organiseren de brancheorganisaties van downstream gebruikers van chemische stoffen, in samenwerking met de handel en de producenten van chemische stoffen, een nieuwe editie van de stoffendag. De brancheorganisaties die hieraan meewerken zijn: VNO/NCW – MKB Nederland, VNCI, NRK, NVZ, VNCH, NAV, FME, VVVF en Vereniging ION.

Het delen van goede praktijken en kennis over het omgaan met gevaarlijke stoffen staat zoals elk jaar centraal. Deelnemers kunnen kiezen uit een groot aantal verschillende workshops, waarbij een hands-on benadering het uitgangspunt is. Experts en ervaringsdeskundigen praten u bij over de laatste ontwikkelingen, bespreken best practices en brengen u op de hoogte van veranderingen in wet- en regelgeving.

Daarnaast biedt de Stoffendag deelnemers de gelegenheid om te netwerken met gelijkgestemden en deskundigen, en is er tijd voor het bezoeken van een uitgebreide informatiemarkt.

Houdt de website www.stoffendag.nl in de gaten voor meer informatie over het programma, sprekers en de workshops.

Via het digitale aanmeldingsformulier kunt u zich inschrijven voor de Stoffendag 2017 op 12 december. Kosten voor deelname bedragen €125,- (excl. BTW).
Heeft u een kortingscode ontvangen, bijvoorbeeld omdat uw bedrijf lid van één van de partners van de Stoffendag? Dan ontvangt u €50,- korting. De kortingscode voor leden van Vereniging ION is: ION_S17_P9

Tijdens de Stoffendag 2017 kunt u drie verschillende workshops bijwonen. Bij uw inschrijving kunt u vier workshop-voorkeuren aangeven. De organisatie zal zo veel mogelijk proberen om u in de eerste drie voorkeuren in te delen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, zal rekening gehouden worden met de vierde keuze.

Datum:
dinsdag, december 12, 2017 -