Young Surface - Om samen verder te komen

Young Surface is een netwerk dat door Vereniging ION, dé brancheorganisatie voor professionals die actief zijn of als (toe-)leverancier, geïntegreerd bedrijf of applicateur opereren in de branche industriële oppervlaktebehandeling, is opgericht voor jonge professionals binnen de industrie. Met als doel om kennis te delen, elkaar te inspireren en om samen op zoek te gaan naar innovaties. Dat is waar Young Surface voor staat.

Voor wie is Young Surface bedoeld?

Young Surface is een netwerk voor jonge professionals. Oppervlaktebehandelaars tot de leeftijd van 40 jaar. Iedereen binnen deze doelgroep kan zich aansluiten bij het netwerk. Van directeuren tot aan afdelingshoofden en van werknemers in de sales tot bedrijfsleiders.

Via Young Surface houdt u contact met andere jonge professionals uit onze branche. Dat zijn zowel ondernemers als leveranciers. Drie tot vier keer per jaar komt u met hen in contact tijdens evenementen en bedrijfsbezoeken. Daarnaast wisselen we ook kennis uit in een gezamenlijke WhatsApp-groep.

Neem een kijkje in de keuken tijdens bedrijfsbezoeken

Tijdens de bedrijfsbezoeken neemt u een kijkje in de keuken. Dit gebeurt bij onze leden,

maar ook bij externe organisaties, die u ook met open armen zullen ontvangen. Na een rondleiding is er ruimte voor dialoog over onderwerpen, zoals personeel en organisatie, automatisering en actuele thema’s. De volgende activiteiten hebben wij dit jaar op het programma staan;

Verbinden met professionals

Het Young Surface netwerk verbindt de jonge generatie van oppervlaktebehandelaars met de oudere generatie. Die meer ervaring hebben en ook van u kunnen leren. Dit gebeurt door deel te nemen aan congressen en (bestuurs)vergaderingen. Op die manier zetten wij ons in om u verder te helpen of liever gezegd, dat u samenwerkt om verder te komen.

Bestuur Young Surface

Het netwerk is in 2019 op initiatief van Rogier van Aert en voorzitter Robin de Vries opgericht. Bedrijfsbezoeken waren er onder andere bij Verzinkerij Van Aert, Tata Steel, KLM Maintenance, Voetbalvereniging AZ en De Greef Coatings. Daar werd gesproken over efficiënte logistieke routing, het belang van goed onderhoud en het vinden en opleiden en managen van geschikte medewerkers. Het bestuur van Young Surface bestaat uit de volgende personen;

Robin de Vries (voorzitter)

De Vries Surface Technologies B.V.

Rogier van Aert

Verzinkerij van Aert B.V.

Raveen Soekhoe

Straalbedrijf Colijn B.V.

Alain van der Weijde

BYK-Gardner GmbH

Wat zeggen de jonge professionals over Young Surface?

"Young Surface is meer dan alleen een beetje netwerken. Het is fijn te kunnen sparren met generatiegenoten en elkaar zo scherp te houden.”

"Kennis delen is leuk, de bedrijfsbezoeken geven weer inspiratie.”

Word lid